[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Výměny, vratky, reklamace

Lze zboží vrátit nebo vyměnit?

Ozvěte se nám pokud je se zakoupeným zbožím něco v nepořádku, můžete ho vrátit či vyměnit až 30ti dnů od data zakoupení. Zboží zašlete nebo přineste na adresu spolu s kopií dokladu nebo číslem objednávky a poznámkou, co je v nepořádku a jakou nápravu si přejete.

Důvod s.r.o. I SOULAD.cz, Na Beránce 2 Praha 160 00 CZE, +420 723 831 016, info@soulad.cz

Kdo platí náklady na poštovné na vrácení zboží?

Dopravu zdarma na vrácení k nám bohužel nemůžeme poskytnout, ale pokud chcete zboží vyměnit za nové, rádi poskytneme náklady na odeslání zpět k Vám.

Můžu vrátit použité zboží?

Vrácené zboží musí být v původním – nenošeném stavu a mít originální obal (krabici, pytlík). Vyzkoušejte si vše nejdříve pouze uvnitř, nikoli venku.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]